Backpacken door Zuidoost Azië

Nieuwe plaatjes

Yes, ik kan weer nieuwe foto's plaatsen!
en dat heb ik dan ook meteen gedaan... Bedankt.

Voor de plaatjes, ga naar (klik op): Cambodja: Phnom Penh - Siem Reap
of Cambodja: Battambang - Sihanoukville
en voor degene die de later toegevoegde foto's van VietNam nog niet gezien hebben,
kijk bij: Easyriders - Vietnam

Veel kijkplezier en graag zie ik jullie reacties tegemoet =)
Groetjes uit het zonnige Sihanoukville

ps: hieronder heb ik ook twee filmpjes geplaatst, local life en een filmpje van de bambootrain.

Reacties

Reacties

marco driessen

he broniya marco hier dat is lang geleden dat ik jou gezien hebt ik dacht is ff kijken wat die allemaal doet in de wijde wereld echt leuk dat je zoveel van de wereld ziet en allemaal leuke dingen meemaakt nou veel plezier nog grtjes marco

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!