Backpacken door Zuidoost Azië

Sponsoren gezocht!

Lieve mensen,

nog maar 20 dagen te gaan.. het aftellen is nu écht begonnen!
Vorige week had de griep mij flink te pakken, op dit moment snotter ik nog steeds een beetje, maar ik denk maar zo: beter nú dan over 3 weken!
Ik dacht af te zijn van de prikken en naalden, maar helaas... gisteren heb ik toch weer een naald in mijn arm laten zetten! Helemaal vrijwillig dat wel. Ze hebben 1 buisje bloed afgenomen, om mijn bloedgroepte bepalen. Datiswel zo handig om te weten als ik straks op reis ben, je weet maar nooit! Ik wacht de uitkomst af, ben benieuwd.

Verder wil ik jullie laten weten dat het straks mogelijk is om mij, heel goedkoop (2cpm), te bellen als ik op reis ben. Dit gebeurd met een speciaal nummer, via TeleXpert. Ik koop als ik aankom in Bangkok zo snel mogelijk een Thaise sim-kaart, dan is het mogelijk om mijop mijn Thaise nummer te bellen, dit is stukken goedkoper dan wanneer je naar mijn nederlandse nummer zou bellen. Wil je mij een keer bellen?! >> Klik hier, voorde instructies.

Oke, dan nu de uitleg van de titel.. Voor een reis als de mijne is er natuurlijk geld nodig. Nu heb ik zelf al heel wat gespaard, waar ik ook zeker een heel eind mee kom! Maarja, zoals veel mensen wel eens zeggen: alle beetjes helpen! In dit geval ook. Zoals jullie weten wil ik ook een aantal projecten/organisaties helpen, waarvoor ook geld nodig is. Nu heb iktwee manieren gevonden (een daarvanheb ikop meer reisdagboeken/weblogs heb terug gezien) om mij hierbij een handje te helpen. Julliesponsoren mijen ik helphen!

1. GeefBroniya een opdracht!
    Hoe werkt het?: Altijd al eens iets specifieks willen zien, hebbenof weten? Bedenk dan een leuke opdracht voor mij en ik ga de uitdaging aan! Voor het uitvoeren/volbrengen van de opdracht krijg ik een door jou vooraf vastgesteld geldbedrag, als beloning. Je bent natuurlijk vrij om te kiezen wat je doneert. Het hoeftniet persegeld te zijn, als je een ander idee hebt, ookleuk!Alles wordt vastgelegd met de camera, hier kan je dus ook gebruik van maken! (voorbeelden:slaap 1 nacht in een buddhistische tempel, zetvan elk land de vlag op de foto, stuureen ansichtkaartje uit...?Achterhaal het recept van..) Je kunt er zelf vast nog veel meer bedenken!
    T.z.t. komt er een opdrachtenlijst op de weblog, zo is er te zien welke opdrachten ik moet uitvoeren en of ik erin geslaagd ben. Deze is straks te vinden onder 'Profiel'.

Leuk?:Ok,bedenk dan een opdracht (of meerdere) enstuurdeze in een mailtje,met daarin natuurlijk ook de te verwachten beloning die er tegenover staat en als die er is, je eventuele 'goede doel' voorkeur waar het geld voor gebruikt mag worden. Dat kan het olifantenproject Elephants&Friends zijn, ofhet hondenasiel in Thailand, of de kinderen (of school)die ik les ga geven. Of vind je mij een goed doel?! Kan ook. Maareen eigen bedachtdoelmag natuurlijkook.

En het geld?:
    Dat maak je over wanneer jij wilt. Als je erop vertrouwt dat het wel goed komt, mag je het natuurlijk meteen overmaken op mijn rekening (giro: 7909994), maar wil je wachten totdat ik de opdracht voltooid heb?! Ook prima.

2. Koop een door mij ontworpen product!
    Hoe werkt het?: ga naar mijn webwinkel (broniya.spreadshirt.nl) en zoek een leuk Tshirt of ander leuk productvan mij uit! Als je zelf een voorkeur hebt voor een bepaald product of ontwerp, maar niet in de getoonde combinatie, laat het me weten. Ik maak het product dan helemaal op maat, aangepast naar jouw wensen!
    Je plaatst je bestelling op de website en kiest de desgwenste manier om te betalen. De producten worden geproduceerd en verzonden door Spreadshirt. Goede service, kwaliteiten snelle levering!

De ontwerpen?:
    voor de drie eerder genoemde projecten/goede doelen heb ik een illustratief ontwerp gemaakt, namelijk de LoveFant, de LuckyDog en de HappyBow. Ook zitten er een aantal producten tussen die geen betrekking hebben op deze drie doelen, maar die betrekking hebben op mijn reis in het algemeen, ook hiermee steun, promoot en sponsor je mij! De producten zijn ook erg leuk om cadeau te doen.. en: zegt het voort! Hoe meer mensenproducten van mij kopen, hoe meer er binnenkomt!

En het geld?:
    Jij betaald het getoonde bedrag, van een groot gedeelte daarvan wordt jouw gekozen product gemaakt enhet andere gedeeltegaat naar mij/een goed doel.
    Wat ik hiermee verdien zal ik verdelen onder de genoemde goede doelen,het krijgt in iedergevaleen goed plekje!

Ik hoop dat bovenstaand verhaal duidelijk is, als je nog vragen hebt stel ze! Ik hoor het graag, het is tenslotte allemaal voor een goed doel!
Tot zoverdit bericht, ik hoop snel wat reacties te zien en hopelijk vinden jullie mijn ideeën net zo leuk als ik dat vind!

Fer

Hey hey!

zozo! je bent aardig op dreef zeg! haha
erg grappig! en wat een stoer shirt zeg!
goed gedaan hoor!

Succes met je sponsers gezocht!
zal vast wel goed komen!

Greets and keep on going!!! :-D

20 day's till adventure!

Fer

annet

hoi lieverd,
ik zal je zeker bezig houden als je daar zit.
zo een wereld meid als jij bent,moeten er veel meer zijn,dan was de wereld een stuk beter.
maar geniet straks ook van alles moois dat je tegen komt,dan zal ik mee genieten.
dikke kus !!!!

Joni

Leuke shirts! Zal eens nadenken over een opdracht :)

CORRIE

HOI LIEVE MEID
WEL SPANET ZEG ZO LANGE REIS EN DAN NOG WEL IN JE EENTJE .IK ZOU DAT NIET DURVEN
IK WENS JE EEN GOEIE REIS EN GAUW WEER THUIS
CORRIE EN HANS UIT ZEVENAAR XXXX

olga

heej dat rode tasje is mooooi.

Laurens

Geniaal! Doe dat shirt aan tijdens je gehele reis dan spotten we je wat makkelijker :).

Marcellino,Joyce en Roel

Hallo Broniya,

Wij wensen jou een goede reis over 3 weken.
Echt tof dat je zon hele reis gaat maken.
Pas goed op jezelf,geniet ervan en kom heelhuids terug.
En we gaan zeker op deze site kijken hoe jouw reis verloopt.

Veel plezier.
Groetjes Marcellino,Joyce en Roel.

Daan Kellner

Hardstikke goede reis gewenst!
Groetjes uit Florida, Daan

melanie kaak

Heeej broniya ,

morgen is het dan zover je gaat je rondreis maken , spannend!!!Geniet ervan , ik ga je zeker volgen en mailen .

Groetjes en tot snel spreek je xmelaniex