Backpacken door Zuidoost Azië

Ik vertrek!

Het is zover! Ik vertrek naar Thailand.

Gisteravond afscheid genomen van Richarden Babette, goed geslapen, vanochtend online ingechecked, afscheid genomen van mijn ouders en Tirza! Arnoud heeft me naar Dusseldorf gebracht en het ging super snel, geen oponthoud. We waren hier dan ook alom 11.20uur!Vandaar dat ik hier nu ook lekker rustig nog even achter internet kan zitten om jullie op de hoogte te houden.

Nog eveneenlaatst westers broodje gegeten, mijn tas in de flightbag gestopt, slotje erop en ingecheckt.(Oja..ik kon mijn backpack uiteindelijk toch niet sealen hier! Geen mogelijkheid toe op deze luchthaven! Maar goed dat ik toch nog mijn flightbag mee genomen had.) Vanacht als ik in Dubai aankom, hoef ik niet weer te gaan slepen met mn tas, die krijg ik in Bangkok weer. Ook mijn boarding pas voor Dubai - Bangkok heb ik al in mn tas zitten, dus alles is geregeld!

Lieve mensen bedankt voor de telefoontjes die ik nog gehad heb en voor alle lieve woorden.

* Ol en Jo: ben heel benieuwd wat erop die eerste geheime pagina staat.. maak hem dan ook meteen open als ik aankom! :) Oja, die dropjes komen straks in Thailand ook wel op!

* Rich & Babette: bedankt voor jullie Nederlandse snoeppakket. Ook die zit (gedeeltelijk) in mijn handbagage!Fijn dat jullie nog even afscheid kwamen nemen.

* Pa en Ma: niet al te veel zorgen hebben, ik pas goed op mezelf en ik ga een mooie tijd tegemoet! en mam, doe het rustig aan.. hoop dat je nog lang yo rondzal springen als dat je gisteren deed! haha Knuffel en kus.. ook voor de kleine Tirz!

Nu maar wachten en hopen op een gode vlucht straks, jullie horen later meer van me... vanuit Bangkok!

Groetjes Broniya (vanuit Dusseldorf)

Arnoud

ik lees op de website van de luchthaven dat je pas om 18.04 vertrokken bent! Laat snel van je horen hoe het gegaan is! kga je missen hier. xxx