Backpacken door Zuidoost Azië

Mijn tweede dag

Hier even een snelle update..

wat heb ik vandaag allemaal meegemaakt:
redelijk goed geslapen, lekker ontbeten samen met Nederlands meisje (die ik gisteravond heb ontmoet in hotel), in de bus gezeten tussen alle locals (voor maar 7 Baht! 15 cent), samen met haar naar de weekendmarket van Bangkok geweest, erg indrukwekkend wat daar allemaal te zien is. Lekker gegeten daar, veel fruitshakes gedronken, slippers gekocht op de markt.
Verder: een olifant gespot midden in Bangkok, een babyolifantje! Eigenlijk wel zielig dat ze hier in de stad lopen tussen het drukke verkeer. Maar toch heb ik hem gevoerd en geaaid. Eigenlijk niet goed want zo hou je het in stand.. maar kon het niet weerstaan, zo'n mooi beest. En hij had zo'n honger! Althans hij greep het zo uit mn handen. haha.
Daarna met de bus terug naar hotel.. opgefrist, samen gegeten, sim kaart gekocht (mijn nieuwe nummer: 08 7707 7732, NL' se nummer is niet meer bereikbaar nu) en toen ben ik naar dit internetcafegegaan.
Morgen weer afgesproken met Nl'se meisje, Sera. Samen ontbijten en dan tempels bezoeken.

Dit was het voor nu. Ik ga nu lekker slapen.
Groetjes Broniya

ps: kijk ook bij de fotos van Thailand!

melanie

heeej broniya,

leuk dat je een meisje heb ontmoet!!En leuke, mooi fotos .

Gr en tot schrijfs melanie

melanie

heeej broniya,

ik heb ook een mailtje gestuurd naar je hotmail ,
en veel plezier morgen bij het bekijken van de tempels
groetjes en veel liefs melanie

gerard en riena

Je treft het geweldig door steeds mensen te ontmoeten, waar je mee optrekt. met z'n tweeen geniet je toch meer. Leuke foto,s Je haar is ook leuk. We zien uit naar volgende berichten. Veel liefs van gerard en riena

olga

kus

Fer

hey hey , dus je tel nummer is dan :

0066 (0) 8 7707 7732 (de 0 weglaten tussen haakjes)

Wel relaxed hoor zo dat sfeertje wat ik nu al lees! heel erg easy going!
Erg leuk dat je nu al een baby olifantje hebt mogen voeren en aaien! :) leuk!!
Ik hoop dat je slippers lekker lopen haha

Ik bel je wel als ik in thailand ben! effe biertje of een fruitshake doen haha!

Groetjes,

Fer

Joanne

Heeeeeej Bron,

Aaaaah die olifant!!!!! Wat geweldig dat je die dan zo tegenkomt.....eigenlijk helemaal niet goed natuurlijk, maar kan me zo voorstellen dat je em dan wel even wilt aaien...is ie vast heel blij mee!
Goed om te lezen dat je er nu eindelijk bent en meteen vanalles aan het ondernemen bent. Ik blijf je grote avontuur volgen hoor.

Knuf, xje Jo

P.s. Dat korte haar staat je erg goed hoor haha