Backpacken door Zuidoost Azië

Derde dag in Bangkok

Allereerst.. ontzettend leuk om al jullie reacties te lezen! Wat ontzettend veel staan er al op zeg! Kan het nauwelijks bijhouden, allemaal. Heel fijn, bedankt!

Vandaag gedaan (met Sera, Nl'se meisje):
met tuktuk naar Wat Phra Keaw & the Grand Palace, heel veel foto's gemaakt, gelopen, gezweet en nog veel meer plakken! haha. En lopend weer terug naar hotel gegaan. Het was er super mooi, heel overweldigend. Heb mijn ogen uitgekeken, zo mooi dat alles was... en veel ook en groot! pfff we wilden vandaag meer doen, maar we hebben de hele dag daar doorgebracht. (de man bij de exit keek al heel verbaasd dat we er zo lang geweest waren!) Ik moest wel een 'lelijk' shirtbloesje aan want met blote schouders, of die bedekt met mijn grote sjaal was niet ok! Oke, dan maar dat bloesje aan...
Verder 2x onder de koude douche gestaan vandaag, lekker ontbeten engegeten en weer eens genoten van een goede fruit shake! Jammie, wat is het eten toch lekker hier. Jullie missen echt wat, haha.
Morgen vertrekken Sera en ik met de bus naar Ayuthaya (35km ten noorden van Bangkok), om daar 2 nachten te blijven. We maken vanuit daar ook een uitstapje naar Lopburi (monkey city) en hopen verder lekker rond te gaan fietsen (!)in Ayuthaya om zo de vele oude tempels/ruines te bezoeken. De donderdag avond willen we de trein nemen naar Nong Khai, waar we beiden naar ons project gaan. We gaan dan allebei lesgeven aan kindertjes, maar wel op verschillende plekken, van verschillende organisaties. Misschien dat we elkaar nog eens treffen daar, zou leuk zijn.

Dit was het weer.. oja foto's uploaden gaat niet al te snel, maar ik doe mijn best!Blijf gewoon regelmatig checken of er nieuwe foto's zijn. En dat tuk tuk filmpje wil niet lukken, wel heb ik bij het vorige een heel kort filmpje van de babyolifant gezet.

Groetjes en tot snel!
Kus Broniya

Fer

Heey!! wow wat een leuke dagen achter de rug already!!!
gaat echt snel he! al 3 dagen !!!
voor mij nog 2 dagen nu! echt spannend!
Wel heel leuk om zo te lezen wat je gedaan hebt en wat je gaat doen nog!! echt mooi daar volgens mij!

Veel plezier en have fun there!!!

melanie

heej lieve nicht!!

Leuke fotos heb je vandaag weer op de site gezet, ik moet zeggen dat het allemaal heel mooi uitziet.echt leuk om te lezen wat je hebt gedaan en wat je beleeft .

groetjes vanuit zevenaar

De Schaaphokjes

Fijn dat je goed bent aangekomen daar. We leven met je mee. Emmely vond het olifantje erg schattig. Suc6 met lesgeven.
Gr. vanuit het "verre" Assen.

Simone

Hi Broniya!

Wish you a fantastic time there. It's a littlebit sad, that I couldn't understand your reports...

Big Kiss Simone

Hey!!!
Wou je toch nog effe "doei" zeggen, want morgen ochtend ga ik met backpack en all naar schiphol, en dan gaat mijn avontuur beginnen!
Hopelijk kunnen we ergens nog effe afspreken want na die weken elkaar tips geven, helpen met dingen over thailand en gezellig kletsen op msn lijkt het mij wel gezellig! :)

Hopelijk heb je het nog goed naar je zin nu!

Greets